Slapta formulė SĖKMĖI Instagrame.
Slaptos formulės ingridientai padės Tau suprasti - kaip teisingai reikia vesti savo paskyrą.
Slapta formulė SĖKMEI Instagrame.
Sėkmės formulė:
Naujų auditorijų pasiekimas.
Jų konvertavimas į sekėjus.
Bendruomenė.
#1 NAUJŲ AUDITORIJŲ PASIEKIMAS.
Jei rimtai žiūri į Instagram strategiją, pirmasis žingsnis yra sutelkti dėmesį į naujų auditorijų pasiekimą. Gera žinia ta, kad šiuo metu yra daugybė funkcijų/taktikų, kurias galima išnaudoti būtent didesniam pasiekiamumui.
COLLABS.
Daryk Collaboration su kitu kūrėju įrašo arba REELS formatu. Taip abu pasieksite vienas kito auditorijas. Win Win.
REELS.
Nuosekliai kurk REELS'us, susijusius su Tavo niša. Naudok 3-5 nišines grotažymes. Tai padės algoritmui suprasti, kam būtent rodyti Tavo turinį. Taip pat nepamiršk pasidalinti savo REELS Storiuose tam, kad būtų didesnis matomumas.
KARUSELĖ.
Tai puikus formatas, skirtas dalintis mokomuoju ar kitaip naudingu turiniu - nuo step by step instrukcijų iki asmeninių rekomendacijų. Būtent Karuselės yra labiausiai išsisaugomas ir persidalinamas turinys.
RAKTINIS ŽODIS.
Pridėk raktinį žodį savo Instagram paskyros biografijos paryškintoje eilutėje. Naudok tokį žodį/žodžių junginį, kuris labiausiai apibūdina Tavo nišą. Taip visada būsi tarp pirmųjų.
#2 PAVERSK SAVO PROFILIO LANKYTOJUS Į SEKĖJUS.
Kai jau pasiekei pirmąjį tikslą - pritraukei naujas auditorijas, sekantis žingsnis - konvertuoti juos į savo sekėjus. Toliau pateiksiu net KETURIAS taktikas.
PROFILIO NUOTRAUKA IR BIOGRAFIJA.
Tinkamai pateikta biografija bei profesionali/akį traukianti profilio nuotrauka parodo Tavo auditorijai: kas Tu, kokia Tavo niša ir kokią naudą/vertę suteiki savo sekėjams. Tai lyg virš parduotuvės esantis ženklas, skatinantis žmones užeiti.
TAVO KURIAMO TURINIO NIŠA.
Aiški ir nuoskeli niša įtikina vartotojus, kad Tavo turinys atitinka jų interesus/pomėgius. Kuo aiškesnė Tavo niša, tuo didesnė tikimybė, kad auditorija norės stebėti Tavo turinį.
HIGHLIGHT'AI.
Tai puikus įrankis Tavęs nepažįstantiems vartotojams greitai peržvelgti, apie ką yra Tavo turinys. Stenkis Highlight'us pastoviai atnaujinti. Jie turi atspindėti pagrindines turinio temas, kuriomis vedi savo profilį.
TINKLELIO ESTETINIS VAIZDAS.
Pirmasis įspūdis - SVARBU. Kuriant tinklelį, kuriame aiškiai matomos Tavo turinio temos ir vertybės, vis dar yra vienas geriausių būdų lankytojus paversti savo sekėjais.
#3 BENDRUOMENĖ.
Paskutinė SĖKMĖS formulės dalis - suburti stiprią ir įsitraukiančią bendruomenę. Sėkmingai pasiekei naujas auditorijas, konvertavai jas į savo sekėjus, o dabar Tavo tikslas - juos išlaikyti. Instagram plaforma siūlo daugybę funkcijų, kurios puikiai tinka bendruomeniškumui ir įsitraukimui skatinti.
STORIAI.
Ši funkcija sukurta neformaliam ir interaktyviam bendravimui. Tai pats PAGRINDINIS įrankis sukurti artimą ryšį su savo bendruomene. Parodyk, koks esi iš tikrųjų ir leisk auditorijai Tave pažinti artimiau.
KOMENTARAI.
Skirk laiko atsakyti į komentarus ir paskatink savo bendruomenę dar labiau įsitraukti į pokalbį. Nepamiršk naudoti CTA (call to action) po savo įrašais.
INSTAGRAM LIVE.
Live transliacijos yra tiesioginės ir neredaguojamos, todėl jos yra puikus pagalbininkas sukurti dar asmeniškesnį santykį su bendruomene.
MEMAI.
Jie itin svarbūs norint paskatinti auditoriją labiau įsitraukti. Pagalvok apie tai, ką Tavo auditorija iš tikrųjų myli/nekenčia ir perteik šiuos jausmus smagiais ir šmaikščiais memais.
GUIDES.
Vis dar labai vangiai naudojama funkcija. O be reikalo! GUIDES puikiai pasitarnauja bendruomenės kūrimui. Jie gali būti naudojami siekiant teikti vertingas paslaugas ar naudingus patarimus Tavo auditorijai - nuo lankomiausių vietų Lietuvoje iki mokomųjų pranešimų sąrašo.
Štai ir viskas!
Iš pirmo žvilgsnio gali atrodyti, kad reikia naudoti labai daug skirtingų funkcijų, tačiau nereikia aprėpti visko iškart.
Svarbu žinoti, kokia funkcija kokiam tikslui skirta ir bus žymiai paprasčiau susigaudyti (planuotis turinį, kurti strategiją ir pan.).